På denne side kan du læse om vores garanti. Fordi vi ikke ønsker misforståelser så kontakt os endelig hvis der er spørgsmål, denne side indeholder også information omkring vores levering.
Skal det kort opsummeres:
Garanti:
Karmacool sælger KUN til erhverv og derfor har vi ikke 2 års garanti (reklamations ret)
Der er 1 års fuld garanti på vores produkter, denne garanti dækker service og reservedele.
Garantien er fra du har modtaget din ordre og 1 år frem
Garantien gælder ikke slid dele som lister og pære mm.
Levering:
Alle vores leveringstiden er vejledende og er ofte en finger i luften baseret på tidligere leveringstider. (men vi bestræber os ALTID på at overholde dem)
Levering er KUN til kantsten med fragtmand, der er ingen ind bæring/opsætning/montering med i prisen.
Vi kan SAGTENS hjælpe med ind bæring/installation og bortskaffelse, men ofte er prisen for dette dyr.
Fuld garanti 1 år eller mere.
Hos os har du altid minimum 1 års fuld garanti. vi kontakter en service mand som besøger dig, regningen for reservedel og servicemanden tilfalder Gastroudstyr.dk så længe du stadig har din garanti. Alle garanti henvendelser skal ske skifteligt, det kan ikke via telefonen.
I alle tilfælde, som skrevet i vores handelsbetingelser, gælder dele som: lamper, lys, fjedre og lister ikke som en del af garantien da de anses for sliddele.
Ydermere gælder garantien ikke hvis maskinen ikke er blevet rengjort, brugt forkert, eller ikke korrekt afrimet.Vi forventer også at simple ting som: at tjekke at det ikke er en sikring der er gået, at tjekke det ikke er en termosikring eller maskinen ikke er for beskidt til at virke, er gjort i forvejen.
Er dette ikke tilfældet vil De blive opkrævet et service gebyr for vores besøg, dette gebyr er 1295.- + moms
Produkter som koster mindre end 5000.- skal som ofte (for vores regning) sende til service, men dette bedømmer vi når vi modtager sagen.
Ifølge vores handelsbetingelser dækker vi ikke skader og tab af fortjeneste i forbindelse med nedbrud på maskiner købt hos os, der skal man kontakte ens forsikringsselskab.
Vores service partnere kommer så snart det er muligt, og reparationer sker hverdage imellem 9-16. Ønsker man service i andre perioder, sker dette for egen regning.
Som sagt bestræber vi og vores service partnere sig ALTID på hurtigt og effektiv service, og som ofte er maskinen klar igen efter 1-2 dage. Men I travle perioder kan der gå længere tid. Karmacool stiller ikke en lånemaskine til rådighed i perioden hvor service trækker ud, det ville ikke være økonomisk bæredygtigt.
Levering
Når du har købt noget hos Karmacool sørger vi for at maskinerne kommer til dig. Vi beder altid fragtmanden om at ringe dig op en time før levering og giver dig tracking via nettet på din pakke/palle.
Vi bruger både DHL, Postnord, GLS, ALPI mm. Det skyldtes det ene firma kan være billigere end de andre på specifikke produkter og ydelser eller hvad oprindelses landet er.
Karmacool har IKKE et fysisk lager hvor vores udstyr kan hentes
Levering sker i hverdage mellem 8-17 og du skal være hjemme i dette tidspunkt. Er du ikke der når fragtmanden kommer, vil du bliver opkrævet et genleverings gebyr på 495.- + moms
Fragtmanden planlægger ruten ud fra hvad det er økonomisk bedst, samt hvilken rute der kræver mindst brændstof, derfor kan du være nr 1 på ruten eller nr 5. Ruten og derved afleveringstidspunktet kan derfor som udgangspunkt ikke laves om.
Dog kan der mod et gebyr på 495.- + moms, leveres en bestemt dag og tidspunkt.
Som standard – Når vi levere, sætter vi maskinerne på dit fortorv, vi sætter ikke op og installere ikke eller tager den ind i din butik. Denne ydelse kan naturligvis tilkøbes, men den vil blive vurderet prismæssigt fra sag til sag.
Har du spørgsmål til levering eller garanti så kontakt os venligst og vi finder en løsning